Edition_4

   

 

 

מגזין העיצוב מבית אימג׳ארט 

בפתיחה של המהדורה הרביעית אני שמח להציג בפניכם מאמרים שיגרמו לכם לחשוב שנית על הדברים שחשבתם שעוצרים אותכם בתהליך להצלחה בפרוייקט. אם אצליח, עשיתי את שלי.

גם הפעם תוכלו ליהנות מהמדורים שלנו "כשעיצוב פוגש שיווק", הפעם באווירה לפני החגים הקרבים ובאים, בחרנו השבוע להסביר את החשיבות בשבירת המיתוסים הקשורים למיתוג ולהראות שהכל אפשרי ברגע שאנחנו עובדים נכון.  במדור "הויטרינה"- נציע מספר עבודות של הסטודיו. ביניהם מיתוג לעסק משפחתי אשר נוסד בשנת 1985. ובמדור "עבודות שחייבים לראות - סטאדי קייס מהארץ והעולם" נעסוק הפעם ב-10 לוגויים שמעניקים משמעות כפולה

כמו במהדורות הקודמות גם במהדורה זו נציע לקוראינו צ'ופר, הפעם צ׳ופר מגניב במיוחד לראש השנה המתקרב! אם תמשיכו לקרוא תגלו מהו....

קריאה מהנה!

 

כשעיצוב פוגש שיווק

במדור זה אעסוק באחת מהסוגיות החשובות בעולם העיצוב, בטח שמדובר בעיצוב גראפיסוגיית השיווק.

והיום נעסוק בשבירת מיתוסים אשר סובבים את המיתוג!                                     אל תתן למיתוסים הבאים להכשיל אותך.

          בתור בעל עסק אתה רוצה שהמותג שלך יהיה בלתי נשכח ושתהיה לו רמה מסוימת                 של אריכות ימים. מה שאתה לא רוצה זה להיאבק בבעיות משפטיות בלתי צפויות,                     אסטרטגיה חלשה או דד-ליינים שרירותיים.

          להלן חמש דרכים לוודא שהמותג שלך יפרח.

          מיתוס 1: מיתוג תמיד עולה הון תועפות

          מציאות: אם אתה יודע לזהות הזדמנויות, תהיה סלקטיבי ותשקיע את הכסף שלך במה             שאתה יכול להרשות לעצמך, ובמה שישפיע ויהיה משמעותי יותר עבורך בטווח הארוך.             לדוגמא, ייתכן שלא צריך צוות שיווק במשרה מלאה מייד בהתחלה, אבל כן צריך                       לשקול עיצוב לוגו ברמה גבוהה. תגרום לכל שקל שיוצא לך מהכיס להשפיע. 

היכנסו למדור המלא כדי לראות עוד כמה מיתוסים נשברים, שיגרמו לכם לעצור עוד רגע ולחשוב מחדש על כל המיתוסים שחשבתם שעדיין קיימים במיתוג :

 

 

ויטרינה

מדור "הויטרינה" הוא מעין חלון ראווה לעבודות של סטודיו אימג'ארט. בכל מהדורה ננסה להתמקד בעבודות שונות עם סיפור מיוחד מאחוריהן או עבודות שתהליך העבודה שלהן היה מעניין ויוצא דופן.

והפעם נציץ על מיתוג ועיצוב חדש לאריזת מוצר משפחתי שקיים הרבה שנים, נביט על מיתוג לחברה שדואגת לך לייעוץ פיננסי ועל מיתוג לסטודיו אורבנוף העוסק באדריכלות נוף.

לצפייה ב"ויטרינה" וקריאה נוספת לחצו כאן:

 

 

 

עבודות שחייבים לראות!״סטאדי קייס״ מהארץ והעולם

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

במדור זה נציג כל חודש פוסט חדש שמנתח עבודות עיצוב גראפי יוצאות דופן ומיוחדות מהארץ ומהעולם בנושא מתחלף: עיצוב אריזה, כרטיסי ביקור, לוגו, רענון מיתוג, אמצעי נראות, פרינט, כרזות ועוד..

והפעם:  10 לוגויים שמעניקים משמעות כפולה!

חלל נגטיב או חלקים לבניים הוא חלק חיוני של כל עיצוב טוב. אבל שימוש אסטרטגי בחלל נגטיב יכול להיות דרך חכמה להוסיף עומק או משמעות כפולה לעיצוב שלך, במיוחד ללוגו ולמיתוג של הפרויקט. בנוסף זה פשוט יכול לעזור להוסיף לקומפוזיציה מראה מינימלי. 

אם אתם רוצים להתפלא כל פעם מחדש, בואו למדור המלא:

 

 

ראש השנה באווירה חדשה ומתוקה.. 

הפעם צ'ופר בהפתעה!

לקראת השנה החדשה נעניק לכל אחד צ'ופר מיוחד ושונה כמו השנה החדשה שתבוא אלינו.

קדימה קדימה, בואו להיות מופתעים ומיוחדים.   

ההטבה תינתן ל-10 המתקשרים הראשונים ובתאום מראש בלבד
לפרטים נוספים ולקבלת ההטבה התקשרו אלינו 03-6090700

להצטרפות לרשימת הניוזלטר לחץ כאן   /  Be our friend on F  /  www.imageart.co.il  /  צור קשר

 

 

 

 

 

 

 

המשך קריאת מדורים

 

>> כשעיצוב פוגש שיווק


במדור זה אעסוק באחת מהסוגיות החשובות בעולם העיצוב, בטח שמדובר בעיצוב גראפי – סוגיית השיווק. 

והיום נעסוק בשבירת מיתוסים הנוגעים לתהליך המיתוג!

אל תתן למיתוסים הבאים להכשיל אותך.

בתור בעל עסק אתה רוצה שהמותג שלך יהיה בלתי נשכח ושתהיה לו רמה מסוימת של אריכות ימים. מה שאתה לא רוצה זה להיאבק בבעיות משפטיות בלתי צפויות, אסטרטגיה חלשה או דד-ליינים שרירותיים. להלן חמש דרכים לוודא שהמותג שלך יפרח.

 

מיתוס 1: מיתוג תמיד עולה הון תועפות. 

מציאות: אם אתה יודע לזהות הזדמנויות, תהיה סלקטיבי ותשקיע את הכסף שלך במה שאתה יכול להרשות לעצמך, ובמה שישפיע ויהיה משמעותי יותר עבורך בטווח הארוך. לדוגמא, ייתכן שלא צריך צוות שיווק במשרה מלאה מייד בהתחלה, אבל כן צריך לשקול עיצוב לוגו ברמה גבוהה. תגרום לכל שקל שיוצא לך מהכיס להשפיע. 

 

מיתוס 2: אני צריך פרזנטור סלב. 

מציאות: הפנים של המותג שלך לא צריכות להיות של מוסיקאי, כוכב ספורט או סלבריטאי אחר. אתה תמיד יכול להשתמש בלקוחות אמיתיים לעורר לקוחות עתידיים כיצד הם יכולים להשתמש במוצר או השירות שלך. אבל אם אתה בכל זאת חותם על עסקה עם פרזנטור, תעשה בדיקה נאותה ותהיה באמת בטוח שאתה יודע מה הרקע של האיש שייצג את החברה שלך.

 

מיתוס 3: מיתוג יכול לחכות. 

מציאות: גם אם עדיין לא יצאת לשוק, אל תזניח את המיתוג. באזז קטן יכול לעורר עניין באנשים. מחקרי שוק יכולים לעזור לך להתחבר עם לקוחות ולתת להם מבט ראשון על מה שיש לך להציע. תן לקהל היעד שלך הצצה ראשונה פנימה ותגרום להם להרגיש חלק מהתהליך - משום שהם כן.

 

מיתוס 4: המוצר שלי ימכור את עצמו. 

מציאות: כמובן שמוצר מעולה יוביל לשבחים בשיח ובמדיה חברתיים וזה יבוא לידי ביטוי במכירות, אבל אתה רוצה שהמותג שלך ישדר כל הזמן את איכויות המוצר ויספר סיפור רגשי שימשוך את הלקוחות ויגרום להם לחזור לעוד.

 

מיתוס 5: הקמפיין שלי נגמר. 

מציאות: עבודת השיווק אף פעם לא נגמרת. חשוב לחשוב כל הזמן על המיתוג כדי שהוא יוכל להתפתח במקביל למוצר שלך. הגדר לעצמך לו"ז כך שתוכל לטפח את המוצר ולעזור לו לגדול בכל יום באמצעות: פוסט בבלוג/מדיה חברתית, פגישות, שיחות טלפון קצרות, מפגשי שותפות ועוד.

 

 

המאמר כתוב בלשון זכר אך מתייחס לזכר/נקבה באופן שווה.

המאמר שוכתב ותורגם מאתר:

http://www.entrepreneur.com

 

 

 

 

>> ויטרינה 

חלון הצצה לעבודות של סטודיו אימג'ארט

מדור "הויטרינה" הוא מעין חלון ראווה לעבודות של סטודיו אימג'ארט. בכל מהדורה ננסה להתמקד בעבודות שונות עם סיפור מיוחד מאחוריהן או עבודות שתהליך העבודה שלהן היה מעניין ויוצא דופן.

והפעם נציץ על מיתוג ועיצוב אריזה למוצר משפחתי אשר נוסד בשנת 1985 ונקרא "פוליביה".

 

מיתוג ועיצוב אריזות למותג פוליביה 

מבחן הזמן הגיע, גם פוליבה החברה פרטית וגדול אשר נוסדה בשנת 1985 הגיע אלינו להתחדש במיתוג מרענן ומותאם לתקופה החדשה.החברה עוסקת ביבוא, יצור ושיווק חומרי גלם לענף האפייה, מוצרי החברה הינם תחת השגחת כשרות בד"ץ העדה החרדית ירושלים וכשרות הרב לנדא בני ברק.

חברת פוליבה מהווה מאז הקמתה ONE STOP SHOP ומרכז מידע ותמיכה מקצועי לכלל לקוחותיה בתעשיית האפייה 
והקונדיטוריה. בחברה קונדיטורים ואנשי מקצוע בעלי נסיון רב, אשר מחוייבים לתת עזרה והכוונה צמודה לכל לקוח 
אשר חפץ בשירות זה.
חברת פוליבה מייצרת מגוון רחב מאוד של מוצרים החל ממרגרינה, מוצרי אפייה ועד לרטבים.
״פוליבה״ מאופיינת במתן שירות גבוה מאוד עם פריסת סוכנים בכל הארץ מצפון עד דרום שמאפשרת זמינות גבוהה ללקוח.
חברת פוליבה היא עסק משפחתי אשר שומר מסורת במשך דורות. כמו כן, מקפיד על קשר מאוד משפחתי עם לקוחותיו.
 
פוליבה מקפידה להשתמש בטכנולוגיות הכי חדשניות , להשתפר ולחדש את המוצרים שלה. 

ערכי הליבה: מקצועי, אמינות וחדשנות.

הגוונים הנבחרים ומשמעותם: חום, אדום ולבן. נבחרו כדי לשמר את האמינות וההיסטוריה של פוליבה.

הסלוגן: Tradition of innovation

תהליך העבודה כלל מיתוג, עיצוב לוגו, עיצוב המוצרים והאריזות ובנוסף ניירות משרדיים.

 

לדוגמאות נוספות לחצו כאן

 

מיתוג, עיצוב ועיצוב משרד

סטודיו לאדריכות נוף מהמובילים בארץ. משרד חדשני, רענן, עם צוות צעיר וסופר מקצועי בהנהלת ליאור לווינגר - מומחה באדריכלות נוף, עם ניסיון עשיר בתחום. הסטודיו מוביל את הלקוח מתחילת הדרך עד לתוצאה הסופית, עם הקפדה על הפרטים הקטנים ומציאת פתרונות מדוייקים, יצירתיים ומשתלמים ללקוח. כמו כן, הסטודיו מקפיד על שמירת הסביבה.

ערכי הליבה: ניסיון מקצועי- יצירתיות- התמחות בנושאים סביבתיים

הגוונים הנבחרים ומשמעותם: הגוונים הנבחרים הם ירוק זית, כתום, אפור. בכיוון זה בחרנו להשתמש בשילוב של שני גוונים: ירוק זית ואפור. גוון ירוק זית משדר טבעיות, אקולוגיה, צמיחה, נקיון, טריות, חיוניות, רוגע, סטריליות, שמירה על הסביבה. גוון כתום משדר חמימות, ביתיות, עכשיויות, תקשורת, קייציות, פריחה. גוון עדכני ועם קריצה צעירה. גוון אפור קדמה טכנולוגית, מקצועי, יוקרה, תחכום, יציבות, מתינות, קלאסי, בוגר. כמו כן מתקשר גם לעבודת יד וסיתות. שילוב בין שני הגוונים מביא לידי ביטוי את ערכי המותג.

הסלוגן:

תכנון נוף סביבתי וחדשני תוך שמירה על ערכים אקולוגיים וכלכליים.

תהליך העבודה כלל מיתוג, עיצוב לוגו, שפה ויזואלית לחברה ועיצוב למשרד.

לדוגמאות נוספות לחצו כאן

 


מיתוג ועיצוב ל432group

 
 
 
 
432 group  היא חברת ייעוץ וליווי עסקי לעסקים בצמיחה או השואפים ומונעים מהצורך לגדול. הסיוע כולל בניית תוכנית צמיחה יישומית, כלי ניהול פיננסי, סיוע בקבלת מימון מבנקים וקרנות שונות. ייעוץ פיננסי, שיווקי, אסטרטגי. 
מביאים אנשי עסקים חיצוניים בני 55+ עם הרבה קשרים, נסיון וידע.

ערכי הליבה: הרמוניה, אמינות ומחויבות.

הגוונים הנבחרים ומשמעותם: זהב וחום. הגוון החום נבחר מפני שהוא משדר אדמה, רגליים על הקרקע ורצינות. הצבע הזהב נבחר מפני שהוא משדר יוקרה, איכות ונותן קונוטציה לעולם הפיננסי.

הסלוגן: מחברים נסיון להצלחה.

תהליך העבודה כלל מיתוג, עיצוב לוגו, עיצוב עמודי נחיתה ועוד.

 

לדוגמאות נוספות לחצו כאן

 

>> עבודות שחייבים לראות

"סטאדי קייס" מהארץ והעולם

 

בבמדור זה נציג כל חודש פוסט חדש שמנתח עבודות עיצוב גראפי יוצאות דופן ומיוחדות מהארץ

ומהעולם בנושא מתחלף: עיצוב אריזה, כרטיסי ביקור, לוגו, רענון מיתוג, אמצעי נראות, פרינט, כרזות ועוד..

והפעם:  10 לוגויים שנותנים משמעות כפולה!

חלל נגטיב או חלקים לבניים הוא חלק חיוני של כל עיצוב טוב. אבל שימוש אסטרטגי בחלל נגטיב יכול להיות דרך חכמה להוסיף עומק או משמעות כפולה לעיצוב שלך, במיוחד ללוגו ולמיתוג של הפרויקט. בנוסף זה פשוט יכול לעזור להוסיף לקומפוזיציה מראה מינימלי.

‏1. SAFARI INTO AFRICA

לוגו זה נוצר לכבוד ספארי חדש שנפתח בזמביה אשר ממוקמת בדרום אפריקה. באמצעות הנגטיב אנחנו יכולים לראות שהחלל שנוצר בין רגליו של הפיל היא יבשת אפריקה, כך יש שימוש גם במיקום הספארי ובנוסף מאופיין הפיל חייה שבאה מאפריקה.

2. The Swan & Mallard

המסעדה שהצליחה למזג באמצעות עיצוב לוגו נגטיב את המוצרים שמוצעים למכירה בה. דרך האינטרקציה, באמצעות החללים של השחור והלבן ושילוב הטיפוגרפיה (קיצור המילה and, שמאופיינת גם כ-&)משתקפים לנו שני הברבורים שמוצעים למכירה במסעדה ומרכיבים גם את שמה.

3. Student voice

לוגו זה אנו עיצבנו, input מחלקה העוסקת במתן ייעוץ והדרכה, משוייכת לחברת ל.מ. המובילה את עולם התעסוקה הגמישה בארץ תוך פיתוח ויצירת שירותים חדשניים המקנים ללקוחותינו יכולת התמודדות עם המציאות הכלכלית והאפשרות להגשמת חזונם. באמצעות החללים של הנגטיב הקיימים באות U, הראנו את דרך ההלצחה שקיימת לאחר מתן ייעוץ והדרכה בinput. השימוש באות u מדגישה את הקריאה לאדם שנפגש עם המחלקה לבוא ולהיות שותף בהצלחה.

‏4. FedEx

FedEx חברה גדולה המתעסקת בשילחת מוצרים אקספרס. באמצעות שימוש חללי הנגטיב שנוצרים דרך חיבור האותיות E ו-X אנו מקבלים את החץ אשר מסמן לנו את מהירות שליחת המוצר ברגע שהשתמשת בשירותיה.

5. Music writer

הנגטיב בלוגו זה נותן לנו תחושת מינימליסטית אשר תורמת לחברה ובנוסף באמצעות מיזוג המוצרים אנחנו מקבלים משמעות כפולה.

 

 

5. Music writer

הנגטיב בלוגו זה נותן לנו תחושת מינימליסטית אשר תורמת לחברה ובנוסף באמצעות מיזוג המוצרים אנחנו מקבלים משמעות כפולה.

6. NBC

NBC חברת כבלים אמריקאית שנראה לי לכולנו יצא להכיר אך האם באמת יצא לכם גם לראות את השימוש החכם שנעשה בלוגו? באמצעות הנגטיב משתקף לנו הטווס ודרך צבעוניות הזנב שלו אנו מקבלים את תחושת מגוון התוכניות המופיעות בNBC.

7. OKstag

בלוגו זה אנחנו רואים את השימוש בסוג של שפת הסימנים שמאפיינת את התקופה שלנו (לדוגמא: כשאנו רוצים להגיד שהכל יצא מעולה,בסדר ) באמצעות הקרניים האימג' תורם ללוגו לדבר בלי הצורך בהסבר דרך הטיפוגרפיה.

8. Musicafe

דרך שימוש בנגטיב אנו מצליחים להבחין במיזוג של הגיטרה והכפית, דרך התפקיד של כל חלק אנו יכולים לזהות מה הלוגו משווק.

8. Bone a pet ereat

אחד השימושים הכי חמודים שנעשו באמצעות שימוש טכניקת הנגטיב בלוגו. 

9. Alenor

10. mobi-dik

הפעם לא הבאתי לוגו רישמי של מקום/ חברה, אבל כן פירוש לספר נוסטלגי שכולכם בטח מכירים והוא "מובי דיק" אשר מוצג כלוגו שדרך השימוש בנגטיב מתמצת לנו את העלילה שבסיפור .

עוסקים במלאכה:  שני פישמן וספי סמדר

התמונות במדור נמצאו באתרים: www.slickfish.com/logo-design/logos-use-negative-space , dribbble.com/shots/487725-Musicafe?list=popular&offset=79,  designschool.canva.com/blog/design-trends-2016/?ref=webdesignernews.com