ImAgeart Lab

מעבדת הרעיונות של אימג'ארט, היא שיטה יחודית שפותחה במשך שנים רבות ע"י ספי סמדר וצוות הסטודיו.
במסגרת השיטה, אנו לומדים את הלקוח, את צרכיו, את ההזדמנויות ואת האיומים בשוק. חוקרים את הסביבה התחרותית,
את הצרכנים, בוחנים רגישויות, תועלת ופרמטרים ייחודיים נוספים באמצעות שאלון תהליכי, חכם ויחודי ומחקר רקע.


 

למה כל כך חשוב תהליך מתודי ומדוייק? 

חשוב לנו שהעיצוב שיוצא תחת ידינו יהיה תהליכי ומוטה מחקר. כאשר המטרה היא לקדם את ערכי המותג שלך ולתרום לשיפור המכירות.
אנו לא מסתפקים בעיצוב שהוא אסתטי בלבד, אלא חוקרים ויוצרים עיצוב שיהיה קודם כל אפקטיבי!
מתוך התפיסה שכל מותג הוא יחיד וייחודי ואין שני מותגים זהים זה לזה, בא הצורך לזהות ולחדד את היחודיות, או כמו שקוראים לזה "ערכי הליבה" (תמצית המותג Brand Essence) לצורך כך אנו מתחילים את התהליך בסדנאת מיתוג ייחודית אשר במהלכה ניצור בריף עבודה איכותי. 
הבריף הוא השלב הראשון בתהליך בניית המיתוג. 
שפת המותג שתיבנה חייבת להביא לידי ביטוי את אותה תמצית וכל פעילויות השיווק בהמשך יצאו מתוכו ויעבירו את השפה והסיפור הייחודי של המותג.

 

 

כמו כן, בעיצוב אריזה, העיצוב שלנו נבחן במסגרת תהליך העבודה ביחס לסביבה התחרותית וביחס לסביבת המדף.
אנו בוחנים את המדף במרחב הקמעונאי, מיקום, גודל, צבעונית, רעש שיווקי של מתחרים וכו' ומתככנים את העיצוב ביחס לכך.

עוד פרטים על השיטה ולתיאום פגישת סיעור מוחות ראשוני מרתק ללא עלות- כאן