סלטי צבר barbary plus טבע צמחי מרפא שמן ארגן גבינות אממה lotan ויליפוד mobeego

עיצוב אריזות

לעיצוב האריזה יש משקל מכריע ברכישת המוצר. למעשה נראות האריזה היא קו ההתקפה האחרון במכירת המוצר
ועל כן אנו משקיעים שעות רבות של מחקר, שנשען על ניסיון ארוך שנים ושיטה יחודית שפיתחנו, כך שכל מוצר
יעבור תהליך מובנה וחקר שוק בכדי להגיע לדיוק מקסימאל, כזה שיסייע לו בקרב על תשומת ליבו של הצרכן.
אנו רואים בעיצוב האריזה, אתגר להבאת רעיונות מקוריים ופתרונות חדשניים. עוד על השיטה - כאן.

מבט חטוף על מדפי הסופרמרקט מלמד אותנו שעברו הימים בהם האריזה היתה רק כלי להכלת המוצר ושינועו ממקום למקום.  היום, עומדים מולנו מדפים מלאים בשפע מוצרים ססגוניים, אשר יוצרים תחרות לא פשוטה עבור מוצרים חדשים ולפעמים אפילו עבור המותגים החזקים והמוכרים.  עיצוב מדוייק יודע לספר את סיפור המותג ולהעביר חוויה.  
אנחנו מבינים את המרחב הקמעונאי ואת התנהגות הצרכן בטריטוריה הזו ויוצרים אריזות שאי אפשר לעמוד בפניהן.
אתם מוזמנים לשאול את הלקוחות שלנו -  כאן