וילי פוד

חברת ויליפוד יבואנית מוצרי מזון מהמובילות בישראל, החולשת על עשרות קטגוריות מזון שונות.
מותג הדגל של ויליפוד הוא מותג החמאה מדנמרק- LURPAK
המותג LURPAK  מיוצר ומשווק ב 80 מדינות ברחבי העולם ע"י קונצרן המזון הבינ"ל- ARLA, אחת מחברות המזון הגדולות בעולם אשר נמצאת בדנמרק.
המותג LURPAK הינו מותג פרימיום, מוכר ונמכר ברחבי העולם כבר למעלה מ-100 שנה.
השנה השיקה חברה ARLA  בישראל קטגוריה חדשה של גבינות שמנת  תחת אותו שם מותג.

ההכרות שלי עם ספי סמדר וצוות הסטודיו החל לפני כ 15 שנה, באגף השיווק של חברת YES.
מאז, אנחנו מתחזקים במסירות קשר מקצועי יוצא דופן חוצה חברות גדולות ושונות בשוק המזון בישראל:
אוסם- חטיבת החטיפים
אוסם- סלטי צבר
AR- חברה בינ"ל בתחום החקלאות הימית
ויליפוד- ב 4 שנים האחרונות

לכל מקום אליו הגעתי באבולוציה המקצועית שלי, ספי והצוות צורפו על ידי מיד וללא כל ספק.

סטודיו אימג' ארט מייצג באופן נדיר בתעשייה הזו משרד עם רמת ביצוע איכותית מהמעלה הראשונה, יכולת התאמה לכל סוג של פרויקט, שותפות מלאה משלב הבריף, הפיצוח המדויק, הבנת הצורך, הכרות עם הזירה התחרותית, ערכי המותג, יעדים, מטרות, בקיאות גבוהה בתחום הקמעונאות בכלל ושוק המזון בפרט וכמובן עד שלב היישום וההפקה.

סטודיו אימג'ארט מבחינתי הינו שותף אסטרטגי בכיר בכל קבלת החלטות והתייעצות בכל תחום המיתוג, הנראות החזותית, הפרסום והתקשורת השיווקית.

מעבר למקצועיות ברמה גבוהה, בעבודה מולם ניכרת שירותיות מופלאה ותמיד נעימה, מכובדת ומכבדת, מסירות ומחויבות אין קץ (בחריג השעות הקטנות של הלילה ולתוך הסופ"ש) יושרה והוגנות שמקלה ומאפשרת לי כמנהלת בכירה ועמוסה לדעת שאני תמיד בידיים טובות.

את ויליפוד מלווה סטודיו אימג ארט בכל הקשור בפעילות בנקודות מכירה (מיתוגים, שילוטים, תקשורים), מיתוג סדרת גבינות, עיצוב והפקת קטלוגים, עזרי מכירה ועוד.

בשעה וחצי האחרונות, העמיקה חברת ARLA את פעילותה בשוק הישראלי ולאחר התרשמות מהירה בחרה בסטודיו להיות ספק העיצוב הבלעדי שלה בישראל.
הסטודיו נדרש ללמוד בזמן קצר על החברה, האסטרטגיה הכללית והתקשורתית, שפת המיתוג הגלובלית ולהתאים את כל ספר המותגים לשוק הישראלי.
התוצאה היתה מצוינת ובמשך כל התקופה הטמענו את השפה של לורפק והשקנו את השפה של סדרת השמנת החדשה (ARLA) בפלטפורמות השונות:
בנקודות המכירה, בפעילויות קד"מ שונות, באירועי יח"צ, מודעות פרסום בעיתונים, בדיגיטל (אתר ופייסבוק לכל מותג + פעילויות מעורבות גולשים), הפקות מתכונים, חומרים שיווקיים ועזרי מכירה שונים.
בזכות המקצוענות של הסטודיו גישרנו בקלות על הפערים של הדרישות הגלובליות למול הצרכים המקומיים.
תרומתו של הסטודיו כספק וכשותף אסטרטגי שלנו להצלחה ולתוצאות המצוינות, ניכרת מאוד.
בתקופה קצרה מאוד הגדלנו את המכירות דרמטית, השגנו עלייה משמעותית בנתח השוק (לורפק מ 10% ל 21%), פעילויות הדיגיטל קיבלו חשיפות רבות ומעורבות הגולשים היתה רבה, החשיפה והמודעות למותג עלתה מאוד (ממחקרי צרכנים שעשינו) וביססנו את לורפק כשחקן ה 2 בקטגוריה אחרי תנובה.

אני מאחלת לעצמי ולצוות שלי שנצליח ליישם סטנדרטים גבוהים כאלה של עבודה עם ספקים נוספים.
סטודיו אימג' ארט הוא חלוץ ומודל ראוי לכל סוג הערכה בתחומו.

בברכה
רעות וקנין
סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי
ויליפוד